close

之前就很喜歡的一首歌

新好男孩唱的

這些天

又拿出來重聽一下

真的很好聽

背景音樂我決定改這首

大家就把喇叭打開聽一下!

我大妹發現了

巫奇翻唱成中文版"你怎麼沒看見"

但我個人還是比較推薦原版的
***************
真不知道哪天

會有哪個男生唱這首歌送給我

不過

竟然已經唱了"I'll Never Break Your Heart"

就希望真的可以做到囉!哈哈
************

Spoken

Girl, I know you're hurting
女孩,我知道你很受傷

Right now you feel like
現在你覺得

You could never love again
你永遠沒有辦法再愛一次

Now all I ask is for a chance
我現在只想要再一次機會

To prove that I love you
來證明我愛你

From the first day that I saw your smiling face
從第一天我看到你的笑臉

Honey, I knew that we would be together forever
親愛的我知道我們將會永遠在一起

Ooh and I asked you out, you said no
我約你出來你拒絕了我

But I found out
但是我發現

Darling, that you'd been hurt
親愛的是因為你被傷害過

You felt that you'd never love again
你覺得你不會再墜入愛河

I deserve a try, honey, just once
我值得你嚐試看看的,親愛的,就試這麼一次

Give me a chance and I'll prove this all wrong
給我一個機會,我會證明那些想法都是錯的

You walked in you were so quick to judge
你太快下定論

But honey, he's nothing like me
我的寶貝,我跟他並不一樣

Chorus:
I'll never break your heart
我永遠不會傷你的心

I'll never make you cry
我永遠不會讓你哭泣

I'd rather die, then live without you
我寧願死也不要沒有你的活下去

I'll give you all of me
我會給你我的所有

Honey that's no lie
親愛的我沒有在說謊

As time goes by you will get to know me
隨著時間你會漸漸的了解我

A little more better
了解我更多

Girl that's the way love goes baby, baby
女孩那就是愛,寶貝,寶貝

I know you are afraid to let
我知道你害怕

Your feelings show (feelings show)
讓你自己的感覺表露出來

And I understand
我了解

But girl it's time to let go
但是現在是放手一博的時候了

Girl it's time to let go(girl it's time to let go because)
女孩現在是放手一博的時候了

I deserve a try honey, just once
因為我值得你嚐試,就這麼一次

Give me chance and I'll prove this all wrong
給我個機會,我會證明那些想法是錯誤的

You walked in you were so quick to judge
你只是太快下了定論

But honey he's nothing like me
親愛的他與我不同

Darling, why can't you see
親愛的為什麼你不懂

I'll never break your heart
我永遠不會傷你的心

No way (no way)no how
不可能(不可能)

I'll make you cry
讓你哭泣

Oh, need me
喔,需要我

Honey no way
親愛的,不可能

I'll do you right(no how)
我將會對你很好

I say no how
不可能傷害你

I would never do that to you girl
我永遠不會對你這麼作

Ooh, just give me a chance
就給我一個機會吧

To prove you how much I love you
來證明我有多愛你

I would give you the world
我會給你這個世界

If you're my girl...
如果你是我的女人


arrow
arrow
    全站熱搜

    deepest1101 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()